אודותינו

רקע

מייבלין ניו-יורק, מותג הקוסמטיקה מספר אחד בעולם, משווק בלמעלה מ-129 מדינות ברחבי העולם. באמצעות שילובן של פורמולות בטכנולוגיה מתקדמת עם מומחיות עדכנית, מייבלין ניו-יורק יוצר קוסמטיקה נגישה המאופיינת באדג'יות אורבנית עם סגנון מלא חיים ועכשווי. המותג הוא נותן החסות הרשמי של שבוע האופנה המתקיים בניו-יורק.

איך פחם ווזלין יצרו רעיון גדול?

ב-1913 עמדה בפני תומס וויליאמס, כימאי צעיר משיקגו, דילמה. אחותו הגדולה, מייבל, היתה מאוהבת בגבר שהיה מאוהב במישהי אחרת. מייבל וויליאמס עשתה כל שביכולתה כדי למשוך את תשומת ליבו של הגבר ההוא ובין השאר מרחה וזלין על הריסים ועל הגבות כדי לשפר את המראה שלהם. אחיה, תומס, החליט לעזור לה במשימתה הנשית והוסיף אבקת פחם לוזלין כדי להכהות את הריסים ואת הגבות באופן דרמטי יותר. המוצר עבד.

ב-1915, מייבל "זכתה" בגבר שלה ותומס ייסד את החברה שהפכה לענקית התעשייה העולמית מייבלין ונקראה על-שם הכלה ומוצר היופי האהוב עליה.

שנתיים מאוחר יותר וויליאמס הציג את מסקרת Maybelline Cake Mascara, המוצר המודרני הראשון לאיפור העיניים המיועד לשימוש יומיומי. בתחילה הוא שווק אך ורק באמצעות הדואר, אבל המוצר הפך לפופולרי מאד והנשים התחילו לחפשו בחנויות. העיפרון האדום לגבות, סימן ההיכר של מייבלין, הגיע בעקבותיו יחד עם צלליות צבעוניות לעיניים ואייליינרים משלימים, שהובילו לטרנד אופנתי של איפור דרמטי צעיר ומתירני.

מייבלין הפכה לחברת הקוסמטיקה הראשונה שפרסמה ברדיו והמכירות שלה פרחו. ב-1932, בתגובה לביקוש בלתי פוסק, מייבלין שיווקה במכירה קמעונאית מארז מיוחד של Cake Mascara במחיר של 10 סנט; וכל השאר, כמו שנהוג לומר, היסטוריה...