אודותינו

רקע

מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מספר1 בעולם*, לוכד את האנרגיה, האדג'יות והסטייל של רחובות ניו-יורק, מעניק השראה לכל אוהבי האיפור להביע את עצמם ולהגדיר את אידיאל היופי שלהם ומציע מגוון רחב של טרנדים חמים בעולמות האיפור במחירים נגישים. מוצרי המותג מתאפיינים בשמירה על איכות גבוהה ובצבעים עזים ופיגמנטים, איכות כיסוי גבוהה ותוצאת איפור מקצועית. המותג מעניק מדי שנה חסות ראשית לשבוע האופנה בניו-יורק, שם מכתיבים מאפרי העל את הטרנדים הבאים באיפור.

איך פחם ווזלין יצרו רעיון גדול?

ב-1913 עמדה בפני תומס וויליאמס, כימאי צעיר משיקגו, דילמה. אחותו הגדולה, מייבל, היתה מאוהבת בגבר שהיה מאוהב במישהי אחרת. מייבל וויליאמס עשתה כל שביכולתה כדי למשוך את תשומת ליבו של הגבר ההוא ובין השאר מרחה וזלין על הריסים ועל הגבות כדי לשפר את המראה שלהם. אחיה, תומס, החליט לעזור לה במשימתה הנשית והוסיף אבקת פחם לוזלין כדי להכהות את הריסים ואת הגבות באופן דרמטי יותר. המוצר עבד.

ב-1915, מייבל "זכתה" בגבר שלה ותומס ייסד את החברה שהפכה לענקית התעשייה העולמית מייבלין ונקראה על-שם הכלה ומוצר היופי האהוב עליה.

שנתיים מאוחר יותר וויליאמס הציג את מסקרת Maybelline Cake Mascara, המוצר המודרני הראשון לאיפור העיניים המיועד לשימוש יומיומי. בתחילה הוא שווק אך ורק באמצעות הדואר, אבל המוצר הפך לפופולרי מאד והנשים התחילו לחפשו בחנויות. העיפרון האדום לגבות, סימן ההיכר של מייבלין, הגיע בעקבותיו יחד עם צלליות צבעוניות לעיניים ואייליינרים משלימים, שהובילו לטרנד אופנתי של איפור דרמטי צעיר ומתירני.

מייבלין הפכה לחברת הקוסמטיקה הראשונה שפרסמה ברדיו והמכירות שלה פרחו. ב-1932, בתגובה לביקוש בלתי פוסק, מייבלין שיווקה במכירה קמעונאית מארז מיוחד של Cake Mascara במחיר של 10 סנט; וכל השאר, כמו שנהוג לומר, היסטוריה...